Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Szron | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Czech adresJelenia Góra zarejestrowany27.06.2009 @20:31:06 ostatnio na stronie13.05.2011 @12:25:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty83 komentarze1807 posty na forum57

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JFGRAF    14.03.2010 @20:34:53
witam serdecznie
dziekuję za miłą wizytę
pozdrawiam cieoło i miłego wieczoru zyczę

............na ile czas pozwoli odrabial bedę zaleglości
_______
JF
~mount    11.03.2010 @23:40:33
bierz canona, gdybym mógł zmienić system, przesiadłbym się z d700 na 5dmk2
~Itts    01.03.2010 @17:03:04
dziwi mnie, dlaczego tutaj żaden pasek po prawej u góry nie świeci się na pomarańczowo, skoro galeria pierwsza klasa....
~SiLenTi    12.12.2009 @19:34:05
Dzięki za odwiedzinki Jak znajde pozniej chwilke tez zagladne i popodziwiam Twoją galerie

pOzdrawiam
_______
Zapraszam do mnie !
~JFGRAF    27.11.2009 @12:06:40
witam
wielkie dzięki
pozdrawiam serdecznie
miłego dnia
_______
JF
~jacekl    22.11.2009 @17:27:20
Dzięki Krzysztof.
~alicja01    22.11.2009 @16:31:14
Dziękuję i pozdrawiam ciepło
~kastom    20.11.2009 @18:32:30
można pozazdrościć, ciekawe miejsca ciekawe prace
_______
Kastom-foto
~JFGRAF    18.11.2009 @20:32:00
wielkie dzięki
pozdrawiam
życzę milego wieczoru

....... o obiecanej panramie pamietam ,ale padł mi program "panorama maker
' nie udaje mi się ponownie zainstalować , konieczne byloby przeinstalowanie sstemu
_______
JF
~alicja01    11.11.2009 @22:31:33
Dziękuję ślicznie i pozdrawiam
~basias    11.11.2009 @22:09:29
Dziękuję ślicznie
~szpaczysko    11.11.2009 @21:40:14
piekny kawałek świata mozna zobaczyć w tej galerii i do tego w najlepszym wydaniu..thnx za ten raj dla oka

pozwole sobie poobserwować
_______
zadaniem nauki jest robić lepsze pułapki na myszy...a zadaniem natury jest robić lepsze myszy...
~JFGRAF    11.11.2009 @21:39:38
wielkie dzieki
pozdrawiam
miłego wieczoru życze

.............ok , bedą i pojedyncze fotki, obiecuję
_______
JF
~rcozas    08.11.2009 @19:41:12
wogóle dziękuję!!!
a to z deszczem to w 1/4-1/3 grafika komputerowa, bo ani deszczu ani takich kolorów nie było
~alicja01    07.11.2009 @21:31:50
Dziękuję ślicznie i pozdrawiam wieczorową porą
Alicja
~wujcior    24.10.2009 @17:21:37
łażę tam gdzie nie powinnam ;]
~Bwj21    23.10.2009 @00:42:31
Bardzo bogata, ciekawa galeria, zdjęcia bardzo profesjonalne.
~fingolfin5    20.10.2009 @20:30:46
pozdrawiam
~jacekl    11.10.2009 @15:01:22
Dziękuję.
~photokrol    06.10.2009 @20:49:41
posiadasz doskonale wyczucie kadry!! rewelacyjne fotki
~jacekl    03.10.2009 @21:29:27
Dziękuję. Zdrówka.
~jacekl    16.09.2009 @18:40:43
Dzięki. Trzymam kciuki za sprzyjający kadr, Stary.
~jacekl    16.09.2009 @18:22:12
Dziękuję Krzysztof.
ostatnio edytowane: 2009-09-16 18:22:24
~dorothea20    08.09.2009 @19:56:01
swietna galeria
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt